艣roda, 6 czerwca 2018

Kontenery/Containers

Witam wszystkich馃槉
Przepraszam, 偶e jaki艣 czas si臋 nie odzywa艂am ale tak to jest jak pracuje si臋 od rana do nocy馃檲
Obecnie pracuj臋 na kontenerach. Wo偶臋 kontenery do firm czy os贸b prywatnych. Nie m贸wi臋, 偶e jestem mistrzem w tym co robie, bo nikt nie jest.
W dni jutrzejszym mam pierwsza d艂u偶sza tras臋 sama. Ciekawa jestem jak sobie poradz臋. Przezwyci臋偶enie swoich l臋k贸w i uprzedze艅 nigdy nie jest 艂atwe ale warto pr贸bowa膰, a ja uwielbiam prze艂amywa膰 rutyn臋, dlatego wybra艂am kontenery馃槉 Tu nigdy nie wiesz co cie spotka馃槀 
Trzymajcie si臋 kochani ciep艂o i jak to m贸wi膮 kierowcy - szeroko艣ci i oby ci si臋 k贸艂ka kr臋ci艂y 馃槀  

Hello everyone馃槉
I’m sorry that I haven’t wrote some time but I was working from morning till night馃檲
Currently I’m working in containers. Driving with containers to company’s or private persons. I’m not telling that I’m master in this but anyone does. 
Tomorrow I have first longer route alone. I’m curious how I will manage it. Overcoming my fears and notices is not easy but is good to try and I love break routine that’s why I chose containers馃槉 Here you never know what will happened to you馃槀
Best regards to you and as drivers are telling - the widths and the wheels which are turning馃槀












Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Hejka:) Dziekuje za komentarz! To tylko mnie motywuje do dalszej pracy! Pozdrawiam!:)